بیمارستان مهر

بیمارستان مهر در سال 1325 به همت و کوشش شادروان آقای دکتر محمد علی صدر و تنی چند از دوستان ایشان که همگی از اساتید و پزشکان نامی و سرشناس بودند تأسیس و در خیابان امیریه تهران شروع به کار نمود. ولی متعاقباً جهت تطبیق با نیازهای روز بیمارستان، در سال 1341 به محل کنونی خود در خیابان زرتشت منتقل شد. در طی سال های گذشته بیمارستان همواره در حال گسترش بوده و امروز یکی از با سابقه ترین، بزرگترین، مجهزترین و خوش نام ترین بیمارستان های خصوصی کشور است.

تاسیس بیمارستان مهر در سال 1325

بیمارستان مهر اولین بیمارستان خصوصی ایران است که در سال 1325 به همت و کوشش شادروان آقای دکتر محمد علی صدر و تنی چند از دوستان ایشان که همگی از اساتید و پزشکان نامی و سرشناس بودند تأسیس و در خیابان امیریه تهران شروع به کار نمود. در سال 1341 به محل کنونی خود در خیابان زرتشت منتقل شد. بیمارستان مهر امروز با سابقه ترین و یکی از بزرگترین، مجهزترین و خوش نام ترین بیمارستان های خصوصی کشور و خاورمیانه می باشد.

رتبه بندی بیمارستان مهر

بیمارستان مهر از نظر رتبه بندی و اعتباربخشی در گروه بیمارستانهای درجه یک عالی جای داشته، با حدود 300 تخت در بخشهای مختلف تخصصی، فوق تخصصی و گروه های پاراکلینیک مجهز، در خدمت بیماران و مراجعین محترم می باشد.

درمانگاههای بیمارستان مهر

مجتمع درمانگاهی بیمارستان مهر بزرگترین کلینیک تخصصی و فوق تخصصی موجود در بین بیمارستان های خصوصی کشور می باشد. این مجتمع درمانی کلیه روزهای هفته از صبح تا بعدازظهر فعال بوده و کلیه متخصصین رشته های تخصصی و فوق تخصصی و اساتید برجسته دانشگاههای کشور حضور یافته و پذیرای مراجعین می باشند

مرکز تصویربرداری پزشکی بیمارستان مهر

مرکز تصویر برداری بیمارستان مهر مجهز به مجموعه تجهیزات X-Ray، سونوگرافی رنگی و داپلکس، سی تی اسکن ۶۴ و ام آر آی می باشد که در تمام طول ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل فعال است. در این مرکز اقدامات مداخله ای تحت هدایت سونوگرافی و سی تی اسکن به انجام می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهپویان
[gravityform id="2"]
×